Uzun uzun yazdıklarınız için çok teşekkür ederim. Her söylediğinize katılmakla beraber çok kıymetli bilgiler.
Aslında saati alalı 22 gün olmuş ve 1 kere kullandık sadece, sizin söylediklerinizden yola çıkarak bayiyi devre dışı bırakıp bugün İstanbul Müşteri hizmetlerini aradım. Sıkıntımı ve durumu izah ettim, normalde saatlere ne talep gelirse o yönde işlem yaptıklarını belirttiler ancak benim saatimin yeni olması sebebi ile değişim talep edersek yenisi ile değiştireceklerini bana söylediler. Benim bayi ile görüşmemi kargoya vermiş olsalar bile mail atarlarsa değişim yönünde işlem yapacaklarını bildirdiler. Açıkçası Longines markasının da böyle bir işlem yapması beni çok mutlu etti. Bakalım inşallah denildiği gibi değişim olur hocam [emoji3526]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi