Öncelikle çok geçmiş olsun. Kimi insan çok takılmaz. Benim uykularım kaçar böyle durumlarda, çok üzülürüm. Aslında kötü bir huy. Sağlık sıhhat yerinde ise her şeyin çözümü vardır. İnsanın kendisini bu kadar üzmesine değmiyor diyorum. Sonra olunca yine üzülüyorum.
Bir arkadaşımız yeni aldığı Bvlgari saatinin 24 saat içerisinde bozulduğunu ve aldığı yerin değiştirdiğini söyledi.
Genelde birebir değişimi mağazalar kendi yapmaz. Yetkili distribütör firma yapar. Ama her distribütörün prosedürü farklı olabilir. Veya 24 saat içerisinde bu kadar özel, kaliteli bir saatin bozulması kabul edilemeyeceği için distribütör firma yetkilileri ile görüşüp hemen değişim uygulamış olabilirler.
Sizin durum birazcık daha farklı. 1 aylık süre soz konusu. Yanlış anlamayın bozulması için yeterli demiyorum. Üstteki 24 saat örneğine göre çok uzun bir süre anlamında yazdım.
Yine kullanıcıdan kaynaklı bir durum yok ise; Swatch grup/Longines markası 1 ay da bozulan bir saati tamir etmek yerine değiştirmeli diye düşünüyorum. Ben baskı pres yapmanızdan yanayım.
İstanbul swatch grubu arayın konuşun. Sosyal medya kanalları var ise şikayetinizi yazın. Kurumsal firmalar genelde çok önemser bunları. Hatta fayda etmiyorsa yurtdışına İsviçre ye yazın.
Mağazaya da baskı yapın. Onlarında distribütöre hatırı geçer. Ricası sizden etkili olabilir.
Bütün bunları benim gibi hassas olduğunuzu düşünerek yazıyorum. Bir şey olmaz, açıp yeni mekanizma taksınlar derseniz hiç uğraşmaya yorulmaya gerek yok