KKarakuş yazdı:muhammet44 yazdı:Merhaba;
Bahsettiğiniz gibi iki markanın da Türkiye'de isim hakları bana ait. Tescilleri yapılmış durumda. Distribütörlük kısmına gelirsek firma ile görüşülerek tüm konularda anlaşıldı fakat saatler için gelen ek gümrük vergisi ile konu bir süre daha askıya alınmış durumda.
Bahsettiğiniz sitelerden alım tabi ki yapılabilir fakat orada yazan tutarlar saatin fiyatı gümrük vergisi kargo v.b. giderler olmadan.
Müşterimizin direk yorumunu yazıyorum buraya umarım açıklayıcı olur;
"Ben daha önce alışveriş yaptım. Memnun kaldım. Dediğiniz tam olarak öyle olmuyor saatte %30 Gümrük ücreti ve kargo eklediginiz zaman fiyat orda yazdığınız fiyatlara yakın bir fiyata geliyor, gümrüğe takılma 1 ay bekleme ve saatte arıza oluştugunda karsinizda muhattap bulamamayı da hesaba katarsak normal diyebilirim"
İstediğiniz yerden alım yapabilirsiniz tabi ki biz sadece satış sonrası destek sağlayabiliyoruz. Fakat gerek meranom ve gerekse vostok.inc bu konunda ne kadar hızlı aksiyon alarak cevap verebilir düşünmekte fayda var.
Sorunuzu açıkladığımı düşünüyorum.
Merhaba,
Benim de bu konu başlığı hakkında bilgi sabibi olma isteğim olması vesilesi ile öncelikle bilgilendirmeniz adına kendi adıma teşekkür ederim.
Paylaşmış olduğunuz müşteri yorumunun arkasında durduğunuzu düşünerek; satış sonrası oluşan arıza durumlarındaki yardımlarınız ve yönlendirmeleriniz nasıl olmaktadır ?
Bu konudaki bilgileri de sizlerden rica etmekteyim.
Şimdiden teşekkür ederim.
Redmi Note 9 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba,
Öncelikle arıza durumunu detaylandırmamız gerekiyor.
Fabrikasyon bir arıza oluşursa bu tamamen bizim sorumluluğumuzda olan bir durum örnek olarak saatin kullanım esnasında su alması gibi.
Saatin tüm bakımları ve gerekiyorsa parça değişimi yapılarak hazır halde teslimini sağlıyoruz.
Fakat bahsettiğimiz arıza durumu kullanıcı hatası ise yine arıza tespitini yaparak müşteriye onarım fiyatını iletiyoruz arızanın nedeni ile beraber.
Müşteri dilerse kendi ustasında yaptırabilir.
Bahsettiğim kullanıcı hatası örnek olarak diver modellerde zorlama kaynaklı tij kırılması / tepe kırılması gibi.
Burada şu soru akla gerebilir her müşteri nasıl kullanacağını bilemeyebilir (saatin kurulması ve ayarlanması gibi)
Satış sırasında detaylı olarak saat bazında bu bilgileri aktarıyoruz ( bazı modeller fonksiyonlu olduğu için nasıl ayarlanacağını ve nasıl kullanılacağına kadar)
Ama yine de oluşabilecek arızalarda desteğimizi veriyoruz buradaki en büyük artı müşterinin karşısında yurtiçinde bir muhatapları var.
Fabrikasyon bir hatadan oluşan sorun eğer çözülemeyecek durumda ise ki çok nadir karşılaştım.
Saatin direk değişimini yapıyoruz.
Bu desteğimizi sadece kendi saatlerimiz için değil bireysel olarak yurtdışından alınan saatler içinde yapıyoruz.