Archimed, havalar biraz d羹zelsin. G羹zel fotograflar ile TSF 羹yeleri neye biniyor basliginda 3. araci da paylasirim ama bir SUV degil. Convertible!
ErsinGS

Tesekk羹rler.
OnatOzer yazd覺:Clk

Bu versiyon RR Sportlar覺n Discovery ile ayn覺 asiye sahip olduu i癟in normal RR a g繹re daha sert ve konforsuz ancak daha sportif diye d羹羹n羹yorum. RR ile GL, RR Sport'a g繹re daha yak覺n rakipler sanki.
Bu arada ruhsuz tabirini a癟abilir miyiz? Ruhsuzdan 癟ok snob karakteri olan bir utility vehicle diye hissediyorum. Enaz覺ndan k覺sa test s羹r羹羹 bana bunu hissettirmiti.
Gelecekteki art覺 ve eksileri duymay覺 merakla bekliyorum.

Onat, d羹n yapmis oldugum 700 Km'den sonra ilk izlenimlerim su sekilde...
1- Arac sifirdan hizlanmalarda hantal olmasina karsin ara hizlanmalarda tatmin edici performans g繹steriyor. 190 Km'ye kadar iyi bir ivme ile hizlaniyor. 200 Km 羹zerinde cekis ciddi sekilde d羹s羹yor ama 220 Km/saat'i yakaliyor. Bu yazdiklarimin tamami 4 kisilik bir seyahet esnasinda test edildi. Bu yazdiklarimin tamaminda RRS daha iyi.
2- 200 Km/Saat ile seyahet ederken hem s羹r羹c羹s羹ne hem de arac icerisinde ki misafirlere sanki 100-120 Km araliginda bir hiza sahipmisiz hissi veriyor. Aracin verdigi g羹ven duygusu en 羹st d羹zeyde. RRS yaptigin hizi tam olarak hissettirmese de yine de s羹r羹c羹s羹ne daha sportif duygular yasatan bir arac. G羹ven duygusu GL'de biraz daha fazla
3- RRS ile karsilastirildiginda y羹ksek s羹ratlerde aracin iceri aldigi r羹zgar sesi cok az. Motor sesi RRS sport g繹re daha g羹zel.
4- Direksiyondan vites tabii ki orta konsolda daha fazla kullanilabilir alana imkan sagliyor ama ben bu konuda RRS tarzi konsola yerlestirilmis vites kolunu tercih ederim.
5- G繹r羹s acisi piyasada ki en iyi SUV olmasindan dolayi RRS'te 360簞 Kamera sistemi'ni siparis etmemistim. GL icin olmazsa olmaz bir sistem. Hosuma gitmeyen geri viteste sag aynanin asagiya inmemesi. Belki ayarlardan kaynaklaniyordur. Kitapcigina bakmak lazim ama eger GL'de bu 繹zellik yoksa b羹y羹k handikap! Park ederken 360簞 kamera'da yan g繹r羹nt羹ye ulasmak zor.
6- GL RRS'e g繹re cok daha genis; ic mekan olarak kullanisli. nde, arkada ve 3. sirada ki diz ve bas mesafesi gereginden bile fazla. RRS koltuklari daha cok Terzi isi takim elbise gibi. Vuc羹da tam oturuyor ve rahat ama diz mesafesi GL'ye g繹re 繹nde ve arkada kisitli.
7- RRS'in en k繹t羹 繹zelligi acilir tavani. At 繹l羹s羹 gibi araca 25 cm'lik acilir tavan koyarsan hem komik durur hem de islevi kisitlanir. GL'de ki panaroma cam tavan ve bu tavanin acilir kismi hem b羹y羹k hem de sessiz.
8- RRS'te 11 ile 11,5 litre arasinda bir t羹ketimim var. Su an GL'nin g繹stergesi bana 17 Litre g繹steriyor. Unutmamak lazim ki d羹n aracta ne kadar g羹c varsa hepsini almaya calistim

B羹y羹k ihtimalle bu oran d羹secektir.
9- Airmatic s羹spansiyon dozunda ayarlanmis ve yolda ki bozukluklarin tamamini sindiriyor. Yalniz "SPORT MODE" sacma olmus. O s羹spansiyonun b繹yle bir aracta bu kadar sert ayarlanmasinin anlami ne? Bildigin yayi kesilmis sahin modunda hoplaya ziplaya gidiyorsun

Direksiyonun "SPORT MODE" sertligi g羹zel ve yol tutus ciddi anlamda iyilesiyor ama tekrar ediyorum bu kadar sert olmasina gerek yok!!!
Su an s繹yleyebileceklerim bunlar.

TRK'羹m!!! lkem TRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...