

mrbars yazdı:scudetto yazdı:Baran yazdı:Sokak basında arkasını atmayla drıft yanı bellı bır acıyla yan gıtme mevzusu tamamen farklı seyler.Bız etaplarda yan gıtmeyı ıstemeyız cunku yan gıtmek demek sure kaybetmek demektır.Mumkun oldugunca cızgı tutup ozellıkle kombıne vırajlarda keserek gıderız.S2000 kullandım ben 1.5 sene kadar ve o arac tam bır pıst aracıdır maalesef ulkemızde yanlayan araba olarak lanse edılırkı hıcte musaıt degıldır.360derece donme egılımınde bır aractır yan gıtmeyı sevmez spın atmak ıster bunda aracın dıngıl mesafesının kısa olusu ve gucunu torktan degıl beygırden alısı sebebıyle yan gıtmek zordur.Drıft ıcın kılıtlı dıfransıyel lazım tork lazım vs CLK hıc bu ıslerın arabası degıl ama yagmuru karı gordukmu eglenelım dedık kı yagmurda 3.vıteste bu ısler zordur.Kılıtsız oldugundan en fazla bu kadar oluyor
Benim Alfa'da kilitli difransiyel var ama drift ile olan kilitli difransiyelin ilgisini çözemedim.
scudetto senin araç önden çeker. drift için arkadan itiş lazım
Baran yazdı:
2fast4u yazdı:mrbars önden ceker hangı alfa da kılıt varalfa 75 gıbı anladım ben aracı
scudetto yazdı:
abi sen kaça bırakıyosun arabayı?
Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir
|