4. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 09:14
Mandos
danGerfuLL yazdı:
morningstar yazdı:Hıc insignia kullanmadim fakat opelin diğer modellerinden dsg sanzimanli modelleri kullandim.Performans,rahatlık yakıt tüketimi hiçbirinden memnun kalmadım.Araclar uzun süre bende kalmadığı için ariza durumlarını bilmiyorum.Diger seçeneğiniz süper b ise kesinlikle güzel bir araç hatta bana göre kendi segmentinde en konforlu araç bile diyebilirim.Bir alt model olan octavia da gayet iyidir onada bakabilirsiniz.

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
DSG VW'nin sanziman tipi, Kaancim. Opel'de otomatik sanzimanlar EAT ya da Easytronic. DSG, 7 ileri kuru kavrama ve 6 ileri islak kavrama olarak 2 cesit mevcut. 7 ileri kuru kavramalar sorunlu. Audi'de S-tronic olarak geciyor bu sanziman ve 300 km'de sanziman nedeni ile yari yolda kalan bir A3 konusu 2 yil once DH'de olay olmustu.

Ben Opel kullaniyorum, Opel'i tavsiye ederim. Sifir aldigim araci(2016) 53 bin kmdir sorunsuz kullanıyorum. Yukarida da belirttigim gibi dizel olan versiyonu icin konusuyorum. 1.4Tler ile ilgili hicbir fikrim yok acikcasi.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Servis bakımlı araç için ücret almıyorlar ama böyle bir artısı var.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 09:20
danGerfuLL
Mandos yazdı:
danGerfuLL yazdı:
morningstar yazdı:Hıc insignia kullanmadim fakat opelin diğer modellerinden dsg sanzimanli modelleri kullandim.Performans,rahatlık yakıt tüketimi hiçbirinden memnun kalmadım.Araclar uzun süre bende kalmadığı için ariza durumlarını bilmiyorum.Diger seçeneğiniz süper b ise kesinlikle güzel bir araç hatta bana göre kendi segmentinde en konforlu araç bile diyebilirim.Bir alt model olan octavia da gayet iyidir onada bakabilirsiniz.

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
DSG VW'nin sanziman tipi, Kaancim. Opel'de otomatik sanzimanlar EAT ya da Easytronic. DSG, 7 ileri kuru kavrama ve 6 ileri islak kavrama olarak 2 cesit mevcut. 7 ileri kuru kavramalar sorunlu. Audi'de S-tronic olarak geciyor bu sanziman ve 300 km'de sanziman nedeni ile yari yolda kalan bir A3 konusu 2 yil once DH'de olay olmustu.

Ben Opel kullaniyorum, Opel'i tavsiye ederim. Sifir aldigim araci(2016) 53 bin kmdir sorunsuz kullanıyorum. Yukarida da belirttigim gibi dizel olan versiyonu icin konusuyorum. 1.4Tler ile ilgili hicbir fikrim yok acikcasi.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Servis bakımlı araç için ücret almıyorlar ama böyle bir artısı var.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Iscilik ucreti aliyorlar. Tutar kucuk olsa dahi(1000+ TL diye hatirliyorum) ne zaman yolda kalacaginizi bilmediginiz bir sanziman ile seyahat etme isi sicak gelmiyor bana.
Ben VAG araclarini sevmiyorum acikcasi. TSI ve TDI motorlar yag yakiyor, otomatik sanzimanlar yari yolda birakmaya meyilli. Aracin en onemli 2 parcasi problem olduktan sonra kalan her yeri deri olsa da, konfor sunsa da benim icin havada kaliyor.

Redmi Note 7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 09:45
ikarakas
Japonlara yönelmek daha doğru olacak sanırım Honda Civic, Toyota Corolla yada çok istemesem de Renault Fluence seçeneği kalıyor galiba geriye servis, yakıt tüketimi açısından. birde fiyatları biraz yüksek ama Peugeot 508 var alternatif aklımda

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 09:49
ikarakas
EDC şanzıman için de pek iyi şeyler duymadım. fakat kullananlar en sorunsuz olarak Honda yi öneriyorlar servis maliyeti biraz fazla olabilirmis Fransızlara oranla

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 16:45
adorno
ikarakas yazdı:EDC şanzıman için de pek iyi şeyler duymadım. fakat kullananlar en sorunsuz olarak Honda yi öneriyorlar servis maliyeti biraz fazla olabilirmis Fransızlara oranla
Isin uzmani degilim sadece arastirip okurum
Edc easytronic multimode isimli sanzimanlar yari otomatiktir. Yakit ekonomisi ve maliyet acisindan tercih ediliyor.
Japonlarda kullanilan cvt sanzimandir audide multitronik olarak isimlendirilir. Lineer olarak calisan tork konvertorlu olmayan bir sistemle calisir, kaydirma yapmaz.pek ariza yaptigini duymadim. Japonlarin cikma parca bulunabilirliginden ve servis maliyetleri yuksekliginden dillendirmeler olur.
Dsg ise cift kavramali sanzimandir islak ve kuru olmak uzere 2 cesittir, kuru sanziman sorunlu denilen sanzimandir, islak olan sorunsuzdur bildigim kadariyla. Bu sanziman yuksek torklu motorlarda kullanilmaktadir.
Ben cvt leri ve yari otomatikten ziyade tam otimatik ve tork konvertorlu sanzumanlarin surusunden hoslaniyorum sahsen, ayrica genis aralikli az vitesli sanzimanlar daha cok hosuma gidiyor. Yakit sarfiyatini, konforu 2.plana attigimdan. Herkesin farkli zevkleri vardir.

SM-A705FN cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 16:55
Cruciatus
Arkadaşlar nedense aracın modeli SuberB, Super B veya Süper B olarak okunuyor ve yazılıyor. Modelin adı aynen yazıldığı gibi Superb. İngilizce’de muhteşem manasına geliyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 16:58
justaguy
Benim fikrimi sorarsanız eski model insignia yerine görece daha yeni model bir civic sedan daha iyi bir tercih olacaktır. Civic'lerin tek sıkıntısı yüksek hızlarda içeri biraz rüzgar sesi girmesi. Bunun dışında, sorunsuzluğu, sürüş zevki, bagaj ve iç hacim büyüklüğü açısından çok başarılı bulduğum arabalar :thumbup: (not: işin uzmanı değilim, al-sat tavisyesi değildir :D )

Re: Insignia

MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2019, 19:07
Ankthas
Tesadüfen bugün superb'e bindim. 4-5 yıl xc90 kullanmış biri olarak içi çok daha geniş ve ferahtı. Kesinlikle makam aracı olmaya layık kalabalık aileler için de oldukça ideal bir araba olmuş. Kullanmadım ama yolcu konforu çok üst düzeydi. Kullanan arkadaşım da çok sürüşünden memnun olduğunu dile getirdi. Yine de bütçenizi ve bu arabaların piyasasını bilmiyorum ama 100bin-150bin civarında çok temiz ikinci el S60'lar A4'ler C'ler bulunabiliyor. 2. el evet biraz risk ama en azından volvo için konuşayım eğer kazası yoksa kilometresi vs bir şey ifade etmiyor, araba her daim tank gibi ve sıkıntısız.