fortis yazdı:Benim elektronik ürünlerde temel bir felsefem var. En iyi elektronik ürün servise en az gidenidir. Gittiğinde de en iyi servis hizmeti verendir. Dolayısıyla iphone vs. samsung kıyaslamasında benim için iphone her türlü samsung’un önünde. Peki neden? Tecrübeyle sabit de ondan. Şu an ilk çıktığı günlerde aldığım iphone 6’yı halen kullanıyorum. İlk çıktığında note 3 almıştım. Bir senenin sonunda telefondaki işletimsel ve donanımsal problemler nedeniyle samsung servisiyle muhatap olmam gerekti. Benden uzak Allah’a yakın olsun. O derece kötü, o derece tüketici düşmanı bir servis. Peki ya iphone servisi tecrübem nasıldı? Telefonumun garantisinin bitmesine 12 gün kala hoparlöründen ses almakta zorlanmam üzerine telefonu servise verdim. Yaklaşık 5 gün sonra yenisini verdiler. Yok tamir edeceğiz, yok servis süremiz 21 iş günüdür lütfen bekleyin gibi zart zurt işlerle uğraşmadım. Son batarya ve yavaşlatma skandalı iphone için tabi ki önemli bir prestij kaybı yaşattı. Ama en azından henüz elimizde patlayan bir telefon üretecek kadar ileri gitmediler.

Ios ve Android kıyaslamasında ise artık ios’un o kadar da ileride olduğunu sanmıyorum. O nedenle Samsung harici android tabanlı telefonlara da bir bakın derim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Samsung s4 kullandım ve hala küçük oğlum kullanıyor sorun çıkmadı . Bir iPhone’ci olarak ,
4s bir kere ekran değişimi yaşadım ve hala duruyor ama çalışmıyor
5s = 2 defa garantiden değişti home tuşu ve kilitlenme sorunu ve hala bende
6s= 1 sefer değişti ve hala bende
7= henüz batarya çabuk bitmesi harici sorunsuz kullanıyorum .
iPhone sevdiğim noktası ürün değişimi yapıyor fakat buda telefonu temiz kullanmışsanız kasasında ekranında çizik göçük olmazsa . Yoksa etrafımda 3 aylık telefonu bozulan ama değiştirilmeyen para istenen çok kişi var .
Umtyksl