Aydın saat teknik servis ile yaşadığım sorun

Merhabalar,
Seiko saatimin titanyum tokası, yaklaşık 2 hafta gibi kullanım sonrasında kararmıştı.
Aydın saat teknik servisine götürdüm. Ellerinde toka olmadığı için sipariş vereceklerini, temin süresinin yaklaşık 2 ay süreceğini ve bu süreçte de saatin kendilerinde kalmasını istediklerini söylediler. Tabi ki de saatin onlarda kalmasını kabul etmedim, bir daha kararma olursa değiştirmeyeceklerini söyleyerek sipariş verdiler.
Üzerinden 2 ay geçtikten sonra telefon ile teknik servisi aramama rağmen bir türlü telefonları açan olmadı. Neyse ki dün kendileri arayıp tokanın geldiğini söylediler.Tesadüfen oraya yakın olduğum için de gelip alabileceğimi söyledim.
Gittiğimde ilk olarak 375 TL talep ettiler. Bende itiraz edip, saatin daha yeni olduğunu garanti kapsamında değişeceğini söyledim.
Alaycı bir tavırla aksesuarlarda ücretsiz değişim yapmadıklarını söylediler. Ben itirazıma devam edip servis fişini gösterince içeri gidip, birkaç dakika sonra döndüler. Ücretsiz değişimi kabul ettiklerini ancak diğer tokanın yanımda olmadığı için veremeyeceklerini söylediler. Diğer tokayı kargoya vermemi, ellerine ulaştığında da bana yeni tokayı kargoya vereceklerini söylediler.
Sonuç olarak tokayı alamadım ve bu yaşanan samimiyetsiz durumlardan sonra da almayı düşünmüyorum.
Seiko saatimin titanyum tokası, yaklaşık 2 hafta gibi kullanım sonrasında kararmıştı.
Aydın saat teknik servisine götürdüm. Ellerinde toka olmadığı için sipariş vereceklerini, temin süresinin yaklaşık 2 ay süreceğini ve bu süreçte de saatin kendilerinde kalmasını istediklerini söylediler. Tabi ki de saatin onlarda kalmasını kabul etmedim, bir daha kararma olursa değiştirmeyeceklerini söyleyerek sipariş verdiler.
Üzerinden 2 ay geçtikten sonra telefon ile teknik servisi aramama rağmen bir türlü telefonları açan olmadı. Neyse ki dün kendileri arayıp tokanın geldiğini söylediler.Tesadüfen oraya yakın olduğum için de gelip alabileceğimi söyledim.
Gittiğimde ilk olarak 375 TL talep ettiler. Bende itiraz edip, saatin daha yeni olduğunu garanti kapsamında değişeceğini söyledim.
Alaycı bir tavırla aksesuarlarda ücretsiz değişim yapmadıklarını söylediler. Ben itirazıma devam edip servis fişini gösterince içeri gidip, birkaç dakika sonra döndüler. Ücretsiz değişimi kabul ettiklerini ancak diğer tokanın yanımda olmadığı için veremeyeceklerini söylediler. Diğer tokayı kargoya vermemi, ellerine ulaştığında da bana yeni tokayı kargoya vereceklerini söylediler.
Sonuç olarak tokayı alamadım ve bu yaşanan samimiyetsiz durumlardan sonra da almayı düşünmüyorum.