Baran yazdı:Sıfır saat almışım bir heves,göndericem servise elin herifi mıncıklayacak sökecek takacak ee ne anladım bu işten.Sacmasapan işler ki alırkende kimse kontrol etmek zorunda degil sıfır ürün alınıyor bunların bi kalite kontrol departmanı yokmu.
Bu dediginin aynisini bana Breitling Turkiye Distributoru Tektas saatcilik yapti. 0 aldigim saat gunde 1 dk ileri gidiyordu gonderdim "manyetiklesmis balans ayari yaptik duzelttik" dediler. Sonra kolumdayken durmaya basladi yine gonderdim "yuksek amplitude ve saniye carki" sorunu cikti. 6 aylik saati 2 defa acip kurcaladilar saniye carki falan degistiriyorlar. Su an saatten acayip sogudum satayim desem burda zaten satmam ki nerde satarsam satayim acayip zarar edicem. TR'deki musteri memnuniyeti boyle iste, her sektorde her markada ayni yaklasim. Lanet olsun dedirtiyorlar.