Herkese merhabalar. Sıfır veya ikinci el aldığım bütün saatleri kendi websitelerinden kontrol ederim hep. Özellikle Tissot saatleri kontrol etmek çok kolay.
Geçtiğimiz günlerde ingiltere'den chrono24 üzerinden bir longines aldım. Garanti kartında İngiltere'nin önemli saat satıcılarından goldsmiths'in kaşesi olduğu için güvenerek aldım. Fakat sonra garanti kartındaki qr kodu okutmaya karar verdiğimde aşağıdaki hatayı aldım.
Longines'e durumu bildirir mail attım. Saati gönderin bakalım dedi. Goldsmiths'e mail aldım, bazen dijital garanti hatası olabiliyor inceleyip size geri dönelim dediler. Sizce saati iade etmeli miyim? Daha önceden chrono24'ten alışveriş yapan veya böyle bir sorunla karşılaşan dostlar varsa yardımlarını bekliyorum.
SM-S906U1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi