11. sayfa (Toplam 12 sayfa)

Re: Dolandırılma olayı

MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2019, 20:50
sieger
@aequidas aynen oyle hocam. Sanirim burdan sonrasi avukata kaliyor. Benlik pek de bir sey yok gibi, anca sizden duydugum fikirleri ona da soyluyor, soruyorum. Ama aras da biliyor ki ticari mahkeye giderse onlar avantajlilar, isi oraya goturecekler. :/ neyse ben simdiden kaybettim hesabiyla bakiyorum, olur da ufak tefek birseyler kazanirsam cok sevinirim. Napalim, acemiligi agir odeyecegim gibi duruyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Dolandırılma olayı

MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2019, 23:15
MrPandül
Çok geçmiş olsun, konu ile ilgili baya yardımcı mesajlar var ama hepsini okuma şansım olmadı maalesef, kargo yaparken içinde değerli saat olduğunu belirtiniz mi? Ona göre sigorta yapıyorlar diye biliyorum eğer sigorta olmazsa kargo içindeki ürünün fiyatını belirlemek çok zor olacaktır, karşı tarafta sizin Bu kadar değerli bir ürün gönderdiğinizi bilemez ve ona göre savunma yapabilir tabi bu bahsettiğim durum Aras kargo nun sorumluluğu üzerine aldığında kı size yapacağı ödeme ile ilgili kısmı zaten kimliksiz teslim ile hata %100 onlarda

HTC 10 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Re: Dolandırılma olayı

MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2019, 09:31
Aequidas
Sigorta sanırım sadece sıfır ürünlere yapıyorlar ben 2-3 kez cep telefonu gönderdim sıfır olmadığı için sigorta yapamıyacaklarını tüm sorumluluk bana ait olduğunu belirten taahütname imzalatmışlardı bunu 2 farklı kargo firmasıda yaptı.
Diyorlarki ki yolda biz üstüne basıp kırabiliriz sen onu ona göre paketle kırılırsada kusura bakma önceden imzalı taahütname aldık.
Kaybettiklerinde bizim suçumuz yok,başka kişiye teslim ederler bizim suçumuz yok,nakliye esnasında zarar görür yine gönderen suçlu.bir düzenleme gelmesi gerekiyor bence bu kargo firmalarına yoksa bu şekilde daha çok olay karşımıza çıkar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Re: Dolandırılma olayı

MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2019, 09:41
Aequidas
sieger yazdı:@aequidas aynen oyle hocam. Sanirim burdan sonrasi avukata kaliyor. Benlik pek de bir sey yok gibi, anca sizden duydugum fikirleri ona da soyluyor, soruyorum. Ama aras da biliyor ki ticari mahkeye giderse onlar avantajlilar, isi oraya goturecekler. :/ neyse ben simdiden kaybettim hesabiyla bakiyorum, olur da ufak tefek birseyler kazanirsam cok sevinirim. Napalim, acemiligi agir odeyecegim gibi duruyor.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sizde sonuçta fatura olmasa bile seri numarasından tutun saatin resimleri herşeyi vardır kargo firması işi pisliğe dökerse sizde saati yurtdışından aldım diye bir evrak düzenleyin illa fatura olması gerekmiyor.çünkü kargo firması iki taraftada suçlu teslim alırkende kargo içeriğini açıp görmesi gerekiyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Re: Dolandırılma olayı

MesajGönderilme zamanı: 17 Eyl 2019, 14:51
Maradona
Olayın bu çete ile ilgisi olabilir mi acaba?

https://www.ntv.com.tr/turkiye/14-kisil ... ame8J9g9PA

Re: Dolandırılma olayı

MesajGönderilme zamanı: 17 Eyl 2019, 15:26
sieger
Maradona yazdı:Olayın bu çete ile ilgisi olabilir mi acaba?

https://www.ntv.com.tr/turkiye/14-kisil ... ame8J9g9PA


hocam bizimkinde kimlik bile yok ki, aras kargoya gidip direk kimliksiz urunu alip cikiyorlar.

Re: Dolandırılma olayı

MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2019, 15:58
mturann
Kargo, 8 bin 500 TL'lik cep telefonunu yanlış kişiye vermiş


ADANA'da 8 bin 500 TL değerindeki cep telefonunu özel kargo şirketi üzerinden İstanbul'daki kuzenine gönderen Çağrı Yel, telefonun kargo şirketi tarafından kuzeni yerine kimliği belirsiz kişilere teslim edildiğini iddia ederek, "Söz konusu kargo şirketi beni 4,5 aydır oyalıyor

ADANA'da 8 bin 500 TL değerindeki cep telefonunu özel kargo şirketi üzerinden İstanbul'daki kuzenine gönderen Çağrı Yel, telefonun kargo şirketi tarafından kuzeni yerine kimliği belirsiz kişilere teslim edildiğini iddia ederek, "Söz konusu kargo şirketi beni 4,5 aydır oyalıyor. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum" dedi.

Adana'daki bir pazarlama şirketinde satış temsilcisi olarak çalışan Çağrı Yel, yeni aldığı 8 bin 500 TL'lik cep telefonunu İstanbul'daki kuzeni Fatih Bozan'a göndermeye karar verdi.

İddiaya göre Yel, kent merkezindeki özel bir kargo şirketine giderek cep telefonunu İstanbul'un Beşiktaş ilçesinde oturan teyzesinin oğlu Fatih Bozan'a kargoyla gönderdi. 2 gün sonra kargo şirketinin internet sitesi üzerinden telefonun teslim edildiğini öğrenen çağrı Yel, kuzeni Fatih Bozan'ı aradı. Kuzeninin telefonu teslim almadığını söylemesi üzerine söz konusu kargo şirketinin Beşiktaş şubesini aradığını söyleyen Yel, "Şubeyi aradığımda bana 'Telefonu kuzeninizin eşine teslim ettik' dedi. Oysa benim kuzenim evli bile değil. Daha sonra olayda bir yanlışlık olduğunu söyledim. Araştırmam sonucu olay gününün güvenlik kamerası görüntülerine ulaştım. Görüntülerde, telefonumu teslim almaya kimliği belirsiz bir kadın ve bir erkek kargo şubesine geliyor. Kadın, 'Ben Fatih Bozan'ın eşiyim, adıma kargo var' diyerek telefonu teslim alıyor" dedi.

TEK MAĞDUR BEN DEĞİLİM
Buna benzer olayların daha önce de yaşadığını ve bir kişinin geçmişte bu yolla 5 tane cep telefonunun yanlış kişiye teslim edildiğini vurgulayan Çağrı Yel, bu hatayı yapan kargo şirketinin mağdur kişiye 5 telefonun da fatura bedelini ödeyerek mağduriyetini giderdiğini iddia etti. Aynı şekilde kendisine de 8 bin 500 TL değerindeki cep telefonunun fatura bedelinin ödenmesini isteyen Yel, şöyle konuştu: "Kargo şubesi telefonu başka birine teslim ettiğini kabul ediyor fakat benim telefonum hala ortada yok. Şube suçunu kabul etmesine rağmen sistemlerine sanki kuzenime teslim yapmışlar gibi kayıt oluşturmuşlar. Binlerce kez bu şirketten talepte bulundum. Cep telefonumun maddi olarak bedelini istedim. Ama bir sonuç alamadım. Beni sadece oyaladılar. Gereken yasal süreci de başlattım. Hakkımı sonuna kadar arayacağım."

KAynak :https://www.memurlar.net/haber/856379/kargo-8-bin-500-tl-lik-cep-telefonunu-yanlis-kisiye-vermis.html