manil söylediklerinin altına imzamı atarım %100 doğru tespitler. Maalesef bir markanın global ölçekte prestiji, kalitesi ve güvenilirliği ne seviyede olursa olsun, ülkemizde o üründen alacağın verim, markayı temsil eden satıcı ya da servisin kalitesi kadar oluyor.
Benim swatch un saniye kolu takılma yapmaya başladığında cornera götürüp sordum ne yapabiliriz diye, "çok masraflı olur hem de servisten ne zaman çıkacağı belli olmaz en iyisi böyle kullanın" dediler, e dedim niye böyle kullanayım swiss made saat bu, cevap olarak "olabilir neticede allah yapısı değil ya bu" dediler. Mantık bu seviyede olunca ben hiç bir marka servisine bir kuruş kazandırmaktan yana değilim açıkçası. Dilinden anlayan bulamadıktan sonra en lüks arabayı da alsan, en baba saati de getirtsen bir anlamı yok maalesef.
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi