Bugün başımdan geçen bir olayı sizler ile paylaşmak istedim faydalı olacağından şüphem yok.
şu pandemi sürecinde herkes gibi bizlerde sık sık kolonya veya dezenfektan kullanmaktayız.
Tudor BB58 kullanıcısı olarak saatimin camında saat 1 ile 5 arasında dalgalanlamalar ve 2 yönünde bir adet lekelenmeyi gördükten sonra soluğu serviste aldım
Tudor modellerinde bir kısmı değil bütün modellerinde çift taraflı ar kaplaması olduğunu öğrendim
açıkcası ben bu durumun şu şekilde olduğunu biliyordum rolex model saatlerde olduğu gibi tudor model saatlerde de ar kaplama yoktu daha doğrusu satın alma aşamasında ar kaplama yok lafını duymuştum
sebebine gelince müşteri memnuniyeti açısından sonrasında can sıkıcı durum oluşmaması vs vs
bir şey daha öğrendim günümüz rolex model saatlerinde dıştan değil içten antirefle kaplama olduğuda söylendi belki birçoğunuz biliyordu veya bilmiyordu
her iki model saatide durumundan ötürü paylaşmak foruma bilgi mahiyetinde katkı sağlamak istedim.
neticede ne oldu derseniz
dış ar kaplama olduğu için kullanıcı hatası olduğu sipariş edilip ücret dahilinde değişim yapılabileceği; yalnız bu seferlik camın sipariş edilip ücretsiz değişiminin yapılacağı ve testlerin uygulanacağı söylendi.
çok ılımlı bir yaklaşım sunan Rhodıum servis ekibine bir de burdan teşekkür etmek istedim.
sonuç olarak hoş sohbet ile birlikte deniz veya havuz suyunun değilde
kimyasal baz olarak değerlendirebileceğimiz kolonya,aseton,dezenfektan,parfüm niteliğindeki ürünler ve en önemlisi ultrasonik temizleme yöntemi bu şekilde sık sık sorunların yarattığını söylemiş oldu servis yetkilileri
Saati bıraktık eylül ortası gibi alacağım inşallah
Faydalı bir konu olduysa ne mutlu bana


