Evet beyler, bronz ya da seramik seçimi konusunda değil ama başka bir konuda düşüncelerimi açıklıyorum:
Bazı firmaların rakip firmaları yerecek, onları karalayacak şekilde reklam yapmalarından ötürü etik davranmadıklarını düşünürdüm. Halen öyle düşünüyorum ancak bu yöntemin çok etkili bir yöntem olduğuna burada hep birlikte şahit olduk. Bronze ve Seramik at başı giderken görselle desteklenen ardı ardına bir iki olumsuz görüş Seramiğin oy artışını sınırlarken Bronza müthiş bir oy artışı sağladı. Ecnebiler buna "skyrocketing" diyorlar, biz ne diyoruz acaba?

Gerçekten rakibi karalayıcı reklam kampanyaları özellikle rekabetin bir iki firma arasında sınırlı olduğu sektörlerde (GSM gibi) çok etkili görünüyor..
"Evrende en büyük ziyan, sorgulama yeteneğini yitirmiş bir beyindir." - A. Einstein