
fsinan yazdı:Elimden gelse bu mesajı siler ve kaldırırım. Olmuyor. Kusura bakmayın, çok tepki çeken görüşler dile getirdik, sürç-i lisan ettiysek affola.
İyi forumlar.
mrbars yazdı:torsiyon çubuklu süspansiyon sisteminin multilinke göre daha konforlu olması mümkün değildir. sadece daha ucuz olduğu ve bagaja daha fazla yer bıraktığı için kullanılır. golfte düşük beygirlerde torsiyon çubuklu bağımlı aks kullanılmasının sebebi ise, daha ucuz olmasıdır.
...
...
otomobil dediğimiz aletler, 4 tekerlek üzerinde 3 tekerlekten daha iyi yol tutarlar, daha iyi fren sağlarlar ve ağırlık yön değişimlerinde daha az savrulurlar.
ben otoban faresi değilim, hızlı kullanmıyorum ya da sadece şehir içinde kullanıyorum diyebilirsiniz. ancak şehir içi hızlarda önünüze bir kedi çıktığında dahi yolda tutunamayıp spin atabilir veya ağaca çıkabilirsiniz. yerler kaygan iken kör virajda frene bastığınızda arka tekerleklerden birinin yer ile sürtünmesini azaltıp sizi savurmayacağının garantisi yoktur.
bu gibi tartışmalar genelde "ben 130'u geçmiyorum ki" veya "12 sn'de 100'e çıkmıyorum" vs gibi yargılar içerir. isviçre alplerinde dedesiyle yaşayan kırmızı yanaklı sevimli tarafımızın bize bahşettiği insanlık psikolojisidir. teknik konularda ise bilim ve gerçekler vardır. bu bezel çizilirler ya da bu kasa hiç bana göre değiller ya da bu mersedesten daha iyi benceler yoktur. teknik konularda sayılar, veriler vardır: kötü, kötüdür. bu yüzdendir ki; golf'ün üst modellerinde bağımsız süspansiyon vardır. ucuz modellerinde de 3 kuruş daha ucuz olsun diye ucuz çözüm vardır. golf'ün bu son neslinde göz boyama var. kendi sınıfını yaratmış, golf bir gibi bir araçta olmaması lazımdır. i30 ile aynı paraya golf satacağız derdine düşersen, vw bile olsan daha düşük kalitede ve speklerde araç yaparsın.
fsinan, kazasız belasız güle güle kullan.
Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 47 misafir
|