Benim WCR 900'de oturus pozisyonumdan dolayi aynanin yarisinda dizlerimi görmeme ragmen yaptim ki sen cruiser pozisyonda gayet saglikli bir sonuc alabilirsin


Clk yazdı:Strider, Istanbul trafiginde sonuc ne olur bilmiyorum ama aynalari upside down takarsan optik anlamda motorunu bambaska bir seviyeye cekersin.
Benim WCR 900'de oturus pozisyonumdan dolayi aynanin yarisinda dizlerimi görmeme ragmen yaptim ki sen cruiser pozisyonda gayet saglikli bir sonuc alabilirsinDenemeni tavsiye ederim

. Motorunuz gerçekten güzel resimler dışında pek inceleme fırsatım olmadı fakat resimlerden Roland Sands parçaları ve RSD motoru tarzında gibi gördüm? Herhalde bende bu tarz bir custom yaptırma düşüncesinde olsam RSD El Zarape gibi bir modele dönüştürmek isterdim 

Clk yazdı:Marcus Walz benim motoru design ettiginde basin tarafindan yapilan en büyük elestiri RSD parcalari kullanilmasiydi.
Aslinda takometre tutucusu disinda RSD'ye ait olan hicbir parca yok! Design benzerligi gözden kacmiyor tabii ki ancak iki motoru yanyana koyunca cok ciddi farklar var. Ben Walz design debriyaj ve fren kollarini begenmedigim icin RSD ile degistirdim![]()
Shortstack bar'da viraj kullaniminin zorlanacagini hatirlatirim. Motorun kullanim karakterini %50 degistirecektir. Zevkli hale getirecek ama kullanimi zorlastiracaktirKendi motorlarimdan biliyorum

Viraj dışında yüksek hızda kontrol kısmında negatif bir faktör olur mu bunuda merak ediyorum .
bu ailede benimde favorimdi , gayet memnun olduğumu söyleyebilirim

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 44 misafir
|
||||||||||||||