Bunu görmüştüm.. "Amerikancıların kucağına düşmeyin" lafından aklımda kalmış..

Araca gelirsek;
1) O motorun adı HQ değil.. Arkadaş olayı Head Quarters zannetmiş herhalde

Doğrusu HO yani High Output.. Eğer faturalı bir sıfır motorsa üretici üzerinden HO olup olmadığı anlaşılabilir.. Yok orijinal motor modifiye edildiyse o zaman durum değişir.. Dyno sonuçlarına bakmak gerekir performans için.. Ayrıca yapılan işlemlere de bakmak lazım, herşey kitabına uygun yapılmış mı diye..
2) Tamponları söküp, yuvaları kapatmak estetik açıdan güzel ancak ilk kazada aracın önü/arkası kağıt helva gibi kırılır.. Uzun ömürlü bir iş değil bence..
3) Kapı döşemeleri, tavan ve arka koltuklar düzgün duruyor.. Yarış koltuğu ise zevk meselesi.. Ben sevmem ama sevenede niye seviyosun demem

Direksyon fena olmamış ama göbeği yok.. Nasıl korna çalıyor acaba? Shift Light'lı dev bir devir saati var.. Peki orijinal gösterge panelinde devir saati var mı? Varsa eğer aktif olarak çalışıyor mu? Yine gösterge panelinin sağ ucunda mandal görünümlü, kırmızı bir parça var.. Neye yarar? Daha önce gördüğüm birşey değil.. Orta konsolda pekçok switch..?? Ne için? Arkadaki Nitro tüpü yerini de hesaba katarsak aşırı beslemeli bir sistem mi var araçta? veya bir dönem vardı ama artık yok mu? Direksyon altında harici hararet göstergesi var.. Orijinal gösterge çalışmıyor mu?
4) Cowl Induction Hood güzel.. Amacına uygun mu çalışıyor, yoksa estetik için mi var? Gerçi her iki durumda da iyi bir ekleme..
5) Side Pipe egzost sistemi hem komik durmuş hem de kabin altında lüzumsuz ısı kaynağı.. Araca inip binerken de tehlikeli.. İlk adam edeceğim kısım olurdu herhalde..
6) Umarım ilk fotoğraftaki jantlar fiyata dahildir.. Diğerleri direkt taksi jantı..