burak86 » 12 Ara 2018, 20:23
Dün itibariyle "smhhhh" arkadaşımızın yaşadığı sorunun sonuçlandığını okudum.Tebrik ediyorum.Evren Saatin ilgilendiğini yazmış kendisi.Ne kadar güzel bir şey satın aldığınız firmanın böyle sorunlarla ilgilenmesi.Her şeyin ürünü satana kadar olmadığını göstermek.Ben de aldığım yere telefon açtım belki bir ikili ilişkileri vardır,belki yardımcı olurlar diye. Ama sonuç hüsran.Telefonda ki kişi Aydın saatin ne kadar kaliteli bir hizmet verdiğinden bahsetti ve "Dünya standartlarında hizmet alıyorsunuz" dedi ve ekledi "Siz 1 yıl 3 ay saati kullanıp ücret iadesi isteyemezsiniz biz de yıllardır saat satıyoruz" .Akıl da verdi ;"Madem yenisini isteyin " diye. Sağol kardeş dedim kapattım. Hemen belgeleri düzenledim. E-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yaptım.Sonuçlandığında ya da değişik bir durum olduğunda buradan ilgilenen arkadaşları haberdar edeceğim.
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper