winterdrops yazdı:Sanki böcek gözüne benzetmeye çalışmışlar. Ben pek beğenmedim. Bir önceki versiyonu mahvetmişler. Bana göre şuanda mercedesin en güzel far dizaynına sahip arabası E serisinin Coupe versiyonu.
Razz yazdı:bozok; Öncelikle SL'in kötü bir modeli olmadığını ve olacağına da ihtimal vermediğimi söyleyerek lafa başlayayım.. Bence araç, akıcı çizgilere sahip ve luxury RoadSter bayrağını hakkıyla taşıyan "a Stunning Benz"..
Gerçi yakında 2fast 20" ve rugan siyahı jantlarla, sanayi işi body kit'lerle ve bilimum lüzumsuz eklentilerle maymun edilmiş Brabus ve benzer modelleri Hat Trick'te sergilemeye başlayacağından yorumumun -herzaman olduğu gibi- Factory Standard araçlar için geçerli olduğunu eklemeyi ihmal etmiyorum..
Archimed; 4 kapılı Coupe diye bir kavram yoktur.. "Coupe" Fransızca kesik anlamına gelir ve Sedan bir aracın ön kapısı uzatılarak arka kapısının iptali esasına dayanır.. Senin bahsettiğin kavram Sports Sedan olarak geçer ve Amerikan menşeili bir terimdir.. Bu tip araçlara ( ve senin özlemini duyduğun araca ) güncel örnek Mercedes Benz CLS'dir.. A5'in bu araçla kıyasta ölmesi de mümkün değildir zira hal-ü hazırda ölü doğmuştur..
Memlekette araç kasa tipi kavramı sanayi ağzıyla geliştiğinden halen doğru düzgün oturmamıştır.. Bu konu hakkında bilgi edinmek için Sedan, Sports Sedan, 2 seater, 4 seater, Coupe, Convertible, RoadSter, Hatchback, Fastback, Liftback, StationWagon, SUV vb. terimleri netten araştırmak faydalı olur..
W140'ın dizayn edildiği yıllarda kapı panelleri hala sürücülerin yaklaşık omuz hizasında bitmekteydi.. Haliyle dik ve rahat oturma pozisyonu ve yola hakimiyet açısından aracın karoserindeki yüksek ve dik çizgiler zamanın izlerini doğru şekilde taşımaktaydı.. Chrysler 300C ile popüler olan yüksek kapı panelleri ve basık yan camlar, kapı panellerini sürücünün omuz hizasından neredeyse çene hizasına taşırken aynı zamanda sedan araçlara da nispeten sportif bir çizgi getirdi.. Bu değişiklik, karoser hatlarına daha aerodinamic açı vermeye uğraşan markaları spor araçları andıran, basık, geniş ve mermi formunda sedan otomobiller üretmeye yöneltti..
S Klasse gibi bir sınıfa ait bir aracın zarif olması ( özellikle de 1991 itibarıyla ) çok da beklenen bir durum zaten değildi haliyle çirkin demek için biraz üretildiği zaman özelinde düşünmekte fayda var derim zira Passat CC'ye bakarak W140'a çirkin dersek ilk başta doğru bir tanımlama yapmış olduğumuzu düşünebiliriz ancak bir de 1991 model Passat'a bakarsak ne düşünürüz acaba..?
serxx; Mercedes Benz E ve C Klasse sınıfında NCAP sonuçları açısından gayet başarılı araçlardır..
Ayrıca bir kaza anında aracın ne kadar zarar gördüğü NCAP testleri arasında yer alan kıstaslardan biri de değildir zira aracın kaza esnasında deforme olması darbeden kaynaklı basınç ve gücün azalması/yokolması konusunda gereklidir.. Eğer araç çarpma esnasında deforme olmazsa araç içindekilerin başına geleceklere örnek durum iki tane misket alıp içi boş ve metal kahve matarasına kapattıktan sonra yere fırlatmak olarak düşünülebilir..
NCAP güvenlik testlerinde kaza sonrası aracın durumu ancak kabin sahasındaki deformasyon özelinde ele alınır ve sonuçlar sırasıyla sürücü, yolcu(lar) ve kazaya karışan yaya(lar) olarak değerlendirilir..
Volvo S40 C+ segmentinde yer alan Avrupa menşeili araçlar için ortalama kabül edilen 7 seneyi doldurdu ve bir defa da facelift ( makyaj ) gördü.. Eylül 2011'i geçtiğimizi ve yılbaşına da bir hafta kaldığını düşünürsek potansiyel lansman tarihleri geride kalmış durumda.. Bu sebeplerden ötürü 2013 modellerde yeni bir kasa olması kuvvetle muhtemel derim..
serxx yazdı:Ben E serisi ve C serisinin güvenlik değerlerini çok kötü buldum. Geçen haberlerde futbolcu Okan Buruk C Serisiyle eski kasa Toyota Corolla'ya çarpmıştı C Serisinin halini gördüm ön komple uçmuş Toyota taş gibi duruyor...
Bu arada araba konusu olmuşken bir sorum olacak: Volvo S40 çok uzun süredir yenilenmiyor. Yenilenmesi söz konusu mu acaba? Bir bilginiz var mı?
Dön TSF Yaşam Stili - Lifestyle & Entertainment
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 25 misafir
|