TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shots

Her An Her Yerde Saat Günlüğü

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Baran » 13 Tem 2012, 10:40

Beygir araba sattırır,tork yarış kazandırır demişler,pistte 3.20d kullanmıştım autodromda e90 kasa epey keyifliydi özellikle DSC cift kademe kapalı ve triptronikte iken.Özellikle yanal hızlanmalarda direksiyon gaz tepkisinin güçlü arkadan itiş dizellerde cok daha ayarlı olduğu görüşündeyim.Sizin kullandığınız aracın sıfır olduğunu gözönüne alırsak biraz km yapmış arka lastikleri hırpalanmış bir dizelle cok daha fazla eğleneceğinizi düşünüyorum.Start stop tecrubem 1-2 arabayla sabit olduğundan cok yorum yapamıyacağım ama bana göre olmadığı kesin.BMW lerin iç dizayn konusunda zirvede olduğu dönem şahsi fikrim e36 kasalardaydı sürücüye dönük sportiflikten artık eser yok.Kendime alacak olsam hiçbirzaman dizel tercih etmem,sebebide halen o segmentteki araclarda hernekadar içeriye almadığı iddia edilsede AS250 sesinın içeri dolmasıdır.Devirli kullanmayı seven yapım nedeniyle tercihim tartışmasız Drk unda sölediği gibi 3.28 hatta mumkunse spor paket ve düz vites olurdu.En son e90 3.20d kullanmıştım özellikle kombine virajlarda sol ayak freni ardından gazı tokatlamak suretiyle arkayı savurması ve bunu yaparkenki sakinliği hoşuma gitmişti.
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj karaelci » 13 Tem 2012, 10:51

Baran yazdı:Beygir araba sattırır,tork yarış kazandırır demişler,pistte 3.20d kullanmıştım autodromda e90 kasa epey keyifliydi özellikle DSC cift kademe kapalı ve triptronikte iken.Özellikle yanal hızlanmalarda direksiyon gaz tepkisinin güçlü arkadan itiş dizellerde cok daha ayarlı olduğu görüşündeyim.Sizin kullandığınız aracın sıfır olduğunu gözönüne alırsak biraz km yapmış arka lastikleri hırpalanmış bir dizelle cok daha fazla eğleneceğinizi düşünüyorum.Start stop tecrubem 1-2 arabayla sabit olduğundan cok yorum yapamıyacağım ama bana göre olmadığı kesin.BMW lerin iç dizayn konusunda zirvede olduğu dönem şahsi fikrim e36 kasalardaydı sürücüye dönük sportiflikten artık eser yok.Kendime alacak olsam hiçbirzaman dizel tercih etmem,sebebide halen o segmentteki araclarda hernekadar içeriye almadığı iddia edilsede AS250 sesinın içeri dolmasıdır.Devirli kullanmayı seven yapım nedeniyle tercihim tartışmasız Drk unda sölediği gibi 3.28 hatta mumkunse spor paket ve düz vites olurdu.En son e90 3.20d kullanmıştım özellikle kombine virajlarda sol ayak freni ardından gazı tokatlamak suretiyle arkayı savurması ve bunu yaparkenki sakinliği hoşuma gitmişti.



320 benzinli kullandım, iç tasarım konusunda kesinlikle katılıyorum. Pek bi "business class" havası vermişler ama kotaramamış sanki. Yeni C serisi Mercedeslerin iç tasarımına hastayım, 3 kollu direksiyon, metal alaşım kokpit harika duruyor. Bu yeni kasayla birlikte Mercedes gözüme başka bi güzel görünmeye başladı. :thumbup:

Ayrıca arabana hastayım Baran :champ:
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...
Kullanıcı avatarı
karaelci
 
Mesajlar: 147
Kayıt: 14 Ara 2011, 22:05

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Baran » 13 Tem 2012, 11:23

karaelci iltifatın için cok teşekkürler,benım kız 2008 model,içi malesef makyajlılar kadar guzel değil ama dış görünüş olarak yuvarlak sisler bana daha sportif geliyor,motor olarakta 184 beygir + kleeman charger kitle tatminkar.Benzın sarfiyatını sölemiyorum bile içler acısı :D
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj karaelci » 13 Tem 2012, 11:30

BlueEfficiency bizi bozar diyosun yani :lol:

Yeni makyaj gerçekten harika ama 2008-2010 arası bile (hatta 2011 bile olabilir tam bilmiyorum) gayet hoş, BMW' den daha çok beğeniyorum en azından.
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...
Kullanıcı avatarı
karaelci
 
Mesajlar: 147
Kayıt: 14 Ara 2011, 22:05

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Baran » 13 Tem 2012, 11:33

Mercedes son yıllarda sportifliğe meyilli tasarımlar yaptığı için pazardaki elini kuvvetlendirdi.C serisinin satış adedi AUDI A4 ve BMW 3 serisi toplam satış adedinden bile fazla diye duymuştum bir dergi editöründen.BMW de kullanıyoruz onunda tadı başka.Bu işler tamamen zevk meselesi konu cok uzar :D
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shots

Mesaj SeRxx » 13 Tem 2012, 11:47

2007-2010 arası C serisi satış patlaması yaptı, o donem fiyat da baya uygundu diye hatırlıyorum.
Kullanıcı avatarı
SeRxx
 
Mesajlar: 11573
Yaş: 38
Kayıt: 01 Nis 2011, 22:39
Konum: Diyarbakır

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Baran » 13 Tem 2012, 11:49

2007-2008 hiçte uygun değildi ilk cıktığında.Şu andada kucuk motorlar haric BMW den pahalı.
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj karaelci » 13 Tem 2012, 12:01

ÖTV sağolsun, 1.6 motora %37, 1.8 motora %60 ÖTV uygulanıyor.
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...
Kullanıcı avatarı
karaelci
 
Mesajlar: 147
Kayıt: 14 Ara 2011, 22:05

ÖncekiSonraki

Dön TSF Bugün Kolunuzda Hangi Saat Var - Daily Wrist Check

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Google [Bot], selfwinder ve 17 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners