TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Baran » 09 Oca 2013, 20:05

Yenı 147 lerdende epey sattılar son zamanlarda.Yakışıklı araba ama italyan sonucta.Baybars abi alfacıdır sevgili Bond da öyle diye biliyorum.En doğru tespiti onlar yapacaktır.Volkan abi senın alacağın araba Passat Station A4 station ikisinden biri.Yada sedanları.
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj mucadeleci » 09 Oca 2013, 20:07

A dört sıteyşın :thumbup:
Zamana and olsun ki.....
Kullanıcı avatarı
mucadeleci
 
Mesajlar: 7271
Yaş: 44
Kayıt: 23 Kas 2011, 07:18
Konum: İzmir / İstanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj razz » 09 Oca 2013, 20:49

2004 Alfa Romeo 147 1.6 T.SPARK Distinctive 5P yaklaşık iki sene kadar kullandım.. İzlenimlerim şu şekilde;

Olumlu yönler..
- Fiyatına göre oldukça dikkat çekici otomobiller.. Görsel detayların tamamında aynı estetik özen ve kendine özgünlüğü görebiliyorsunuz..

- Kamu görevi, şirket, filo vs. cinsi gazillion otomobil arasından sıyrılan farklı bir çizgisi var..

- Oldukça uygun bir fiyata otomobilci kimliğine kavuşabilirsiniz..

- Özellikle iç mekanda kullanılan malzeme ( torpido, koltuk ) kalitesi oldukça iyi..

- Fiyatına göre pek çok konfor unsurunu ( dijital klima, sunroof, deri koltuk, bose müzik sistemi vs ) bünyesinde barındırabilen bir otomobil..

- Mükemmel bir yol tutuşu var.. Viraj dengeleme sistemi gayet başarılı çalışıyor..

- Direksyon turu mükemmel.. Park manevrası vb dönüşlerde kısa bir çap yeterli..

- Başarılı fren tepkisi ve durma mesafesi..



Olumsuz yönler..
- Koç Grubu altında olmasına rağmen fahiş OEM parça fiyatı ve servis işçiliği ( 1680,00 tl. debriaj baskı/balata & volan )

- Verimsiz, eski teknoloji ve mühendislik hatalarıyla dolu sorunlu motor..

- Sübap açık kalma zamanlarını kontrol eden parça ( varyatör ) silindir kapağının en üstünde ve kenar noktada yer aldığından motor kapatıldığında içinde yağ kalmıyor.. Her ilk çalıştırmada birkaç sn. de olsa yağsız çalışan bu parçanın 15000km. çalışırken sonra çıkardığı ses dizelleri aratmıyor..

- 5000km.'de bir litre yağ eklemek normal bir uygulama..

- Şehir içinde 12lt./100km.'ye varan benzin sarfiyatına rağmen hatalı vites aralıkları nedeniyle 120HP'lik gücünü ancak 5.vites'te ve 5000rpm'de hissettiren motor..

- Vites kutusu üzerinde bulunan kumanda panelinde vites kolu etrafındaki muhafaza çerçevesi fiberden üretilmiş.. Yaklaşık 30000km. sonra vites kolu bu çerçeveyi aşındırarak vitesteyken bile boştaymış gibi oynamaya başlıyor..

- Zayıf ön takım.. Ön takım parçaları son derece ince kalitesiz malzemeden üretilmiş.. OEM parça kullanımında bile 15000km. sonra salıncaklarda gıcırtı kaçınılmaz.. Kalıcı çözüm yok..

- Kötü montaj işçiliği.. SunRoof ses yapıyor.. Ön ve arka kapı gergileri ses yapıyor.. Koltuklar ses yapıyor.. Torpido üzerindeki havalandırma ızgaraları yaz sıcağında klima açıldığında soğurken yine ses yapıyor..

- Arka davlumbazlar plastik üzerine keçe benzeri bir malzemeyle kaplı.. Araba yıkama esnasında tazzikli su ve ıslakken emdiği suyun ağırlığı nedeniyle zamanla davlumbazlar aşağı sarkıyor.. Kalıcı çözüm yok..

- Kısa zamanda boyası solan, yazıları dökülen ön ve arka amblemler..

- Ses izalolasyonu yok'a yakın..

- İkinci el piyasası zayıf..

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar..
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Baran » 09 Oca 2013, 20:54

Abi küfretmişsin Alfaya :D
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj vmetin » 09 Oca 2013, 20:54

Yani alalım mı almayalım mı Burak ?
Kullanıcı avatarı
vmetin
 
Mesajlar: 5262
Yaş: 90
Kayıt: 13 Ara 2011, 17:37

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj mlm » 09 Oca 2013, 21:12

Almamak daha hayırlı/mantıklı gibi görünüyor :D
Instagram:
watchtron
anatoliastraps
Kullanıcı avatarı
mlm
 
Mesajlar: 24019
Yaş: 44
Kayıt: 03 Ağu 2010, 02:59
Konum: Ankara

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Bg17 » 09 Oca 2013, 21:12

Bu yorum uzerine ben pek dusunmem. ;)
Time is too precious to be measured by a cheap instrument...
Kullanıcı avatarı
Bg17
 
Mesajlar: 4635
Kayıt: 27 Oca 2012, 07:42

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj razz » 09 Oca 2013, 21:23

Baran: Hak ediyor.. 147'yi kullanırken de bana sorduklarında aynı cevabı veriyordum bu arada.. ;)

vmentin: Volkan sen de otomobilci adamsın, usta, sanayi, parça vs diye anlatmama gerek yok da alma sen en iyisi dostum.. Bu saatten sonra değmez uğraştığına..

mlm & Basargorur: Bence de..
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 36 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners