
Baran yazdı:Sokak basında arkasını atmayla drıft yanı bellı bır acıyla yan gıtme mevzusu tamamen farklı seyler.Bız etaplarda yan gıtmeyı ıstemeyız cunku yan gıtmek demek sure kaybetmek demektır.Mumkun oldugunca cızgı tutup ozellıkle kombıne vırajlarda keserek gıderız.S2000 kullandım ben 1.5 sene kadar ve o arac tam bır pıst aracıdır maalesef ulkemızde yanlayan araba olarak lanse edılırkı hıcte musaıt degıldır.360derece donme egılımınde bır aractır yan gıtmeyı sevmez spın atmak ıster bunda aracın dıngıl mesafesının kısa olusu ve gucunu torktan degıl beygırden alısı sebebıyle yan gıtmek zordur.Drıft ıcın kılıtlı dıfransıyel lazım tork lazım vs CLK hıc bu ıslerın arabası degıl ama yagmuru karı gordukmu eglenelım dedık kı yagmurda 3.vıteste bu ısler zordur.Kılıtsız oldugundan en fazla bu kadar oluyor
scudetto yazdı:Baran yazdı:Sokak basında arkasını atmayla drıft yanı bellı bır acıyla yan gıtme mevzusu tamamen farklı seyler.Bız etaplarda yan gıtmeyı ıstemeyız cunku yan gıtmek demek sure kaybetmek demektır.Mumkun oldugunca cızgı tutup ozellıkle kombıne vırajlarda keserek gıderız.S2000 kullandım ben 1.5 sene kadar ve o arac tam bır pıst aracıdır maalesef ulkemızde yanlayan araba olarak lanse edılırkı hıcte musaıt degıldır.360derece donme egılımınde bır aractır yan gıtmeyı sevmez spın atmak ıster bunda aracın dıngıl mesafesının kısa olusu ve gucunu torktan degıl beygırden alısı sebebıyle yan gıtmek zordur.Drıft ıcın kılıtlı dıfransıyel lazım tork lazım vs CLK hıc bu ıslerın arabası degıl ama yagmuru karı gordukmu eglenelım dedık kı yagmurda 3.vıteste bu ısler zordur.Kılıtsız oldugundan en fazla bu kadar oluyor
Benim Alfa'da kilitli difransiyel var ama drift ile olan kilitli difransiyelin ilgisini çözemedim.
Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 61 misafir
|