TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj 2fast4u » 12 Oca 2013, 11:13

:thumbup:
The world is yours .
" serial flipper"
Kullanıcı avatarı
2fast4u
 
Mesajlar: 5580
Kayıt: 11 Ara 2009, 11:50
Konum: florida,FL

Re: Ynt: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj hydrocon » 12 Oca 2013, 12:09

Baran yanlama fena değilmiş :champ:
Bu yanlama mevzusu s2000 skyline gibi araçlarda daha mı iyi oluyor yoksa markayla bağımsız ekipmanla alakalı birşeymi?
Her şey zehirdir mühim olan dozdur.
Kullanıcı avatarı
hydrocon
 
Mesajlar: 2768
Yaş: 42
Kayıt: 09 Haz 2012, 10:31
Konum: İstanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Baran » 12 Oca 2013, 15:03

Sokak basında arkasını atmayla drıft yanı bellı bır acıyla yan gıtme mevzusu tamamen farklı seyler.Bız etaplarda yan gıtmeyı ıstemeyız cunku yan gıtmek demek sure kaybetmek demektır.Mumkun oldugunca cızgı tutup ozellıkle kombıne vırajlarda keserek gıderız.S2000 kullandım ben 1.5 sene kadar ve o arac tam bır pıst aracıdır maalesef ulkemızde yanlayan araba olarak lanse edılırkı hıcte musaıt degıldır.360derece donme egılımınde bır aractır yan gıtmeyı sevmez spın atmak ıster bunda aracın dıngıl mesafesının kısa olusu ve gucunu torktan degıl beygırden alısı sebebıyle yan gıtmek zordur.Drıft ıcın kılıtlı dıfransıyel lazım tork lazım vs CLK hıc bu ıslerın arabası degıl ama yagmuru karı gordukmu eglenelım dedık kı yagmurda 3.vıteste bu ısler zordur.Kılıtsız oldugundan en fazla bu kadar oluyor :)
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: Ynt: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj hydrocon » 12 Oca 2013, 16:26

Bilgi için teşekkürler Baran :champ:
Her şey zehirdir mühim olan dozdur.
Kullanıcı avatarı
hydrocon
 
Mesajlar: 2768
Yaş: 42
Kayıt: 09 Haz 2012, 10:31
Konum: İstanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj scudetto » 12 Oca 2013, 20:15

Baran yazdı:Sokak basında arkasını atmayla drıft yanı bellı bır acıyla yan gıtme mevzusu tamamen farklı seyler.Bız etaplarda yan gıtmeyı ıstemeyız cunku yan gıtmek demek sure kaybetmek demektır.Mumkun oldugunca cızgı tutup ozellıkle kombıne vırajlarda keserek gıderız.S2000 kullandım ben 1.5 sene kadar ve o arac tam bır pıst aracıdır maalesef ulkemızde yanlayan araba olarak lanse edılırkı hıcte musaıt degıldır.360derece donme egılımınde bır aractır yan gıtmeyı sevmez spın atmak ıster bunda aracın dıngıl mesafesının kısa olusu ve gucunu torktan degıl beygırden alısı sebebıyle yan gıtmek zordur.Drıft ıcın kılıtlı dıfransıyel lazım tork lazım vs CLK hıc bu ıslerın arabası degıl ama yagmuru karı gordukmu eglenelım dedık kı yagmurda 3.vıteste bu ısler zordur.Kılıtsız oldugundan en fazla bu kadar oluyor :)


Benim Alfa'da kilitli difransiyel var ama drift ile olan kilitli difransiyelin ilgisini çözemedim.
Kullanıcı avatarı
scudetto
 
Mesajlar: 340
Kayıt: 14 Eki 2012, 01:06

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj cavro » 12 Oca 2013, 20:35

Yukarıda SLR gördüm eklemek istedim ikinci elde 70-80.000 tl arasına bulunuyormuş bunlar :D

Resim
Kullanıcı avatarı
cavro
 
Mesajlar: 363
Yaş: 32
Kayıt: 19 Tem 2012, 23:30
Konum: Adana

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj mrbars » 12 Oca 2013, 21:30

scudetto yazdı:
Baran yazdı:Sokak basında arkasını atmayla drıft yanı bellı bır acıyla yan gıtme mevzusu tamamen farklı seyler.Bız etaplarda yan gıtmeyı ıstemeyız cunku yan gıtmek demek sure kaybetmek demektır.Mumkun oldugunca cızgı tutup ozellıkle kombıne vırajlarda keserek gıderız.S2000 kullandım ben 1.5 sene kadar ve o arac tam bır pıst aracıdır maalesef ulkemızde yanlayan araba olarak lanse edılırkı hıcte musaıt degıldır.360derece donme egılımınde bır aractır yan gıtmeyı sevmez spın atmak ıster bunda aracın dıngıl mesafesının kısa olusu ve gucunu torktan degıl beygırden alısı sebebıyle yan gıtmek zordur.Drıft ıcın kılıtlı dıfransıyel lazım tork lazım vs CLK hıc bu ıslerın arabası degıl ama yagmuru karı gordukmu eglenelım dedık kı yagmurda 3.vıteste bu ısler zordur.Kılıtsız oldugundan en fazla bu kadar oluyor :)


Benim Alfa'da kilitli difransiyel var ama drift ile olan kilitli difransiyelin ilgisini çözemedim.


scudetto senin araç önden çeker. drift için arkadan itiş lazım :D
Kullanıcı avatarı
mrbars
 
Mesajlar: 3268
Yaş: 50
Kayıt: 07 Mar 2012, 12:39
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj 2fast4u » 12 Oca 2013, 21:41

mrbars önden ceker hangı alfa da kılıt var :shock: alfa 75 gıbı anladım ben aracı
The world is yours .
" serial flipper"
Kullanıcı avatarı
2fast4u
 
Mesajlar: 5580
Kayıt: 11 Ara 2009, 11:50
Konum: florida,FL

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 60 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners