TSF yelerine zel 襤ndirimli L羹ks Saat Modellerini 襤ncelemek 襤癟in T覺klay覺n覺z

Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Genel Otomotiv Konular覺n覺 Bulabileceiniz B繹l羹m

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj Bg17 » 08 May 2013, 21:09

Gecmis olsun, bende salya sumuk yatiyorum 2 gundur..
Time is too precious to be measured by a cheap instrument...
Kullan覺c覺 avatar覺
Bg17
 
Mesajlar: 4635
Kay覺t: 27 Oca 2012, 07:42

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj Clk » 08 May 2013, 21:13

Sanada gecmis olsun umarim en kisa zamanda ayaga kalkarsin.

Yarin burada tatil. Cuma ile birlestirince 4 g羹nl羹k bir tatil iyi gelir diye d羹s羹n羹yorum. :(
TRK'羹m!!! lkem TRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullan覺c覺 avatar覺
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kay覺t: 17 Kas 2009, 02:03

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj Bg17 » 08 May 2013, 21:58

Tesekkurler clk.

. Bi musait vaktinde harley + sepet konusunda bilgi almak isterim...
Time is too precious to be measured by a cheap instrument...
Kullan覺c覺 avatar覺
Bg17
 
Mesajlar: 4635
Kay覺t: 27 Oca 2012, 07:42

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj Clk » 09 May 2013, 08:16

Basar sepet konusu biraz karisik. Nedenlerini s繹yle siralayabiliriz.

Benim motor dolu depo ve bensiz 600 Kg :D Genel anlamda Harley kullanmanin enduro, racing yada naked kullanmaya oranla daha zor oldugu s繹ylenir ki normal bir Harley yaklasik 375 Kg. Iki kisi motora bindigin zaman 80-85 kilo ortalama hesaplarsan 160-170 Kg ek agirlik yapar ki bu da toplamda 760 Kg + olur. Yeni Alfa Romeo 4C bile 870 Kg :) Bu agirligi virajlarda hareket ettirebilmek hem tecr羹be hem de g羹c gerektiriyor. Kisacasi sepetli motor kullanmanin normal motor kullanma ile hicbir alakasi yok.

Diger bir problem sepetin havalanmasi. Sol virajlara istedigin kadar hizli girebilirsin. Motor saga yani sepet tarafina yattigi icin sorun yok. Tek problem eger cok hizli girersen motorun 3. tekerlegin d繹nme acisindan dolayi viraj icerisinde 3. tekerlek merkezinden viraj disina kaymasi. Olay sag virajlara geldiginde; 繹zellikle bos sepet ile cok ama cok dikkatli olmalisin. C羹nk羹 viraja olmasi gerektiginden sadece 10 Km/saat hizli girersen sepet direkt havalaniyor ki 600 Kg motoru dengelemek hic kolay degil.

Hizlanmalarda agirligi her gazlama da hissediyorsun. Ataklik diye bir sey yok. Big bore kit, hava filtresi ve y羹ksek performans clutch (kavrama) olmasina ragmen yavas. 0-100 Km herhalde bir 6-7 saniye vardir. lcmedim sadece tahmin.

T羹m bunlari basit ve agirlik olarak hafif bir sepet ile ortadan kaldirabilirsin ancak bu hem optik, hem konfor hem de g羹venlik anlaminda mantikli bir c繹z羹m olmaz.

Bu kadar negatif konustuk peki neden sepetli kullaniyorsun be adam dersen :lol: 90 Km/saat hizla seyahet ederken motorun y羹zerinde yayilabiliyorum. Endurocular gibi emanet, racingciler gibi tankin 羹zerine yapisik degil bildigin evde TV koltugu konforu :D Ikincisi 3 kisi yada 1 kisi + benim k繹pek beraber tasinabilecek durumda. c羹nc羹s羹 istedigim kadar canta, bavul v.s. yanima alabiliyorum. D繹rd羹nc羹s羹 optik olarak muhtesem. K繹pekle yolda oldugum zamanlarda 繹zellikle hatunlar durdurup fotograf cekiyor :D Besincisi istedigim anda yine 2 takerlekli bir motora sahip olma sansim var. Altincisi, diger motorsiklet s羹r羹c羹lerinin tasidigi risk olan diger s羹r羹c羹ler tarafindan g繹r羹lmeme riski diye birsey yok!!! Benim motor gidonun en sol noktasindan sepetin en sag noktasina tam 2,5 metre :D ayni zamanda hem sepet 羹zerinde hem de motor 羹zerinde ki 繹n ve arka lambalar sayesinde isil isil :lol:

Bir kac fotograf ile yazdiklarimi destekleyeyim (2xF11)

Hangi motor b繹yle nostaljik ve romantik bir optik sunabilir? (zevk meselesi tabii ki)

Resim

Resim

Cok eski bir fotograf (IVY daha 1 kac aylik) ama k繹pek ile seyahet konusunda fikir verir. IVY'nin oturdugu koltuk arkasi yatiyor ve ic mekan bagaj olarak kullaniliyor. Sepetin arka kisminda bavul tasiyici net bir sekilde g繹r羹lebiliyor. Sepet g繹vdesi ve sepetin tekerlegi arasinda g繹r羹len s羹spansiyon disinda bir tane de sepet g繹vdesinin tam altinda s羹spansiyon var. Bu kadar konforlu bir sepet hem maliyet olarak y羹ksek hem de piyasada m羹adilleri yok denecek kadar az ;)

Resim

Umarim aciklmalar yeterli olmustur. Yine de sormak istedigin baska nokta varsa cevaplamaya calisirim :champ:
TRK'羹m!!! lkem TRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullan覺c覺 avatar覺
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kay覺t: 17 Kas 2009, 02:03

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj forzaken » 09 May 2013, 17:10

Resim

endurocu gibi deil gibi:)
Kullan覺c覺 avatar覺
forzaken
 
Mesajlar: 102
Kay覺t: 31 Ara 2012, 14:40
Konum: denizli

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj Clk » 09 May 2013, 18:55

Jason Vorrhees'in motorsikleti mi bu? :lol:
TRK'羹m!!! lkem TRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullan覺c覺 avatar覺
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kay覺t: 17 Kas 2009, 02:03

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj Frax » 09 May 2013, 19:10

Baskan :champ:

Hatunlarin fotograf cekme olayi haricinde yazdigin hicbir artinin onemi yoktu bunu ogrendigimiz iyi oldu :D :lol:
Kullan覺c覺 avatar覺
Frax
 
Mesajlar: 7085
Kay覺t: 27 Ara 2009, 15:36

Re: Motosiklet Hastalar覺 Buraya

Mesaj Clk » 09 May 2013, 20:06

Satayim sana Frax :lol: Bir g羹n sarisin, bir g羹n esmer takilirsin. IVY'i de kiralayabilirim tam takim cik ava :D
TRK'羹m!!! lkem TRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullan覺c覺 avatar覺
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kay覺t: 17 Kas 2009, 02:03

ncekiSonraki

D繹n TSF Otomotiv & Motorsporlar覺 - Automotive & Motorsports

Kimler 癟evrimi癟i

Bu forumu gezen kullan覺c覺lar: Hi癟 bir kay覺tl覺 kullan覺c覺 yok ve 35 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners